پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان  لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیه

سرهنگ پاسدار « رشیدی» با صدور پیامی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳ - 31July 2024

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان  لرستان در پی شهادت اسماعیل هنیهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از  خرم آباد، سرهنگ پاسدار « محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستای با صدور پیامی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس مردی از تبار مقامت و ایستادگی در برابر دشمن متجاوز،نمونه والای یک انسان نوعدوست و اخلاق‌مدار از جمله پرچمداران شجاع نهضت آزادی قدس شریف بود، بار‌ها در معرض شهادت قرار گرفت و صهیونیست‌های غاصب و بزدل عاقبت وی را هنگامی که مهمان ملت ایران بود در تهران به شهادت رساندند. 

شهادت  این برادر مجاهد و مبارز، در حقیقت نشانۀ استمرار درماندگی رژیم جعلی  و کودک کش صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با ملت بزرگ فلسطین و به‌ویژه ساکنین مقاوم غزه است که موجب شده از روش‌های ضدانسانی نظیر ترور برای اهداف کور خود استفاده کند. 

ترور دکتر هنیه که نشانه دیگری برای نزدیک‌شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بود، قطعا افتخاری برای حماس و ذلتی برای رژیم جعلی صهیونیستی به حساب می‌آید که ثابت کرد صهیونیست با شهید کردن مبارزان غیور حماس، دستانی بسته در مقابل مشت‌های آهنین فلسطینیان دارد.

اینجانب، شهادت آن دلاور مرد و رهبر سرشناس جبهه مقاومت را به تمام آزادیخواهان جهان به ویژه ملت‌های بزرگ فلسطین و ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای ارواح ملکوتی آن انسان وارسته و مومن و همراه ایشان که در این واقعه به شهادت رسید، رحمت واسعه الهی خواستارم.
انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار